vet inte riktigt varför jag är tillbaka här, men hej

Alla saker som har hänt har lett mig hit. Alla beslut, misstag, motgångar och medgångar. Även fast saker har varit jobbigt så tackar jag för det. Skulle aldrig vilja ha hamnat på ett annat ställe än där jag är.
 
En tröttsam marskväll är vad som sker nu. Ligger i Max säng och känner hur huvudvärken tar över det mesta medans han är på något möte, gör massa låtar så som han ska. Duktig mangemaker men det gör mig helt ensam här i Björknäs.
 
Blir det mer skrivande kanske det är dags för en ny blogg. Alldeles för mycket historia i den här, men det är kanske det fina i det hela? Det är trots allt som min egen dagbok, bara att den tillåts att läsas av flera, om dom vill veta vad som pågår liksom.
 
Lite för trött, lite för sjuk och har en tenta imorgon. Kemi på universitetsnivå suger verkligen livet ur en, men det är bara kämpa. Vill skapa en bra framtid för mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0