det finns ingen kontroll som kan styra

Det finns ingen av och på knapp, och det handlar inte om känslor, det handlar om allt. Jag tänker inte spela ett spel där jag beter mig som någon annan bara för att se vad jag vinner eller förlorar för i slutändan är jag bara jag. Får köra på och se hur det blir, och om det försvinner, ja... då var det inte menat att det skulle vara där.
 
Lycklig av det som finns runt mig. Jag har ingen man, men jag har frihet och det är något som jag inte vill byta bort. Även fast jag är den mest kärleksberoende personen jag känner.
 
Massa inbokat. Chile 20 november till 20 december är väl det största. Flyr inte bara landet utan även kontinenten. Där blir det Mysteryland som avslutningsfinal. Knife Party om 3 veckor står också och väntar.
 
Idag blir det jobb. Imorgon fika i sollentuna, lämna lite pengar och sen får vi se vad kvällen erbjuder för mig och Fie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0