plötsligt växer man upp

OMG, vill flytta hemifrån.. Var o kollade på brudarnas lägenhet som dom flyttade in i igår. Sjukt fint, jätte mysigt och kan inte tänka mig hur kul det är att bo med ens bästa vänner. Julle, Felle och Emma får iallafall vara beredda på att jag kommer dyka upp där hur ofta som helst. Sjukt soft.
 
 
Innan jag drog till väsby igår och hjälpte till med lite uppackning, kollade runt och var bara sjukt glad hela tiden så var jag i sollentuna med Marielle. Gick runt lite, tog en fika samt åt middag tillsammans. Man blir alltid nöjd med trevligt sällskap :)
 
Jobb ikväll, jobb imorgon kväll och samma visa på torsdag. För tillfället blir det bara att ta det lugnt hemma tills klockan blir lite mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0