bästa helgerna på länge

Från knife party till twillight marathon hos Max och Didde är hur mina senaste veckor sett ut.

Knife party (12/10) var hur grymt som helst som förväntat. Jag och Lehandro hade skitkul och det blev bara bättre när han såg att "B-kändis" Max stod i kön ut och jag bestämde mig såklart för att hälsa :D vilket slutade med att vi drog med han och hans vän Robin till Ambasadeur. Oroligt bra kväll även fast jag bet någon, hade blod på tröjan på klubben, kastade hamburgare och tog slut på mina pengar :)
 
 
De två andra helgerna har jag också hamnat i stan. Förat och sovit i Nacka. Blev Ace förra helgen då vi var en del personer och nu i lördags drog bara jag och Max till Nype. Haft sjukt kul och är nöjd att man har en anledning att åka till stan så det känns mindre jobbigt.
 
Fullplanerad vecka nu som slutar med halloweenfest. Ska vara bäst utklädd förfan! Jobb senare idag så tack o hej för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0