sammanfattning tors-sön

Hela helgen har susat förbi. Sjuk varenda dag vilket är typiskt. Allt från feber till hostat slem, kul! Har dock hunnit med en hel del ändå. Och idag mår jag bättre än vad jag gjort det senaste dagarna. Skolan börjar inte förrän 14.45 heller, så det gör mig på bra humör haha.

Torsdag-fredag
I fredags gjorde jag typ ingenting, var ute med Julia lite i torsdags dock. Christian var här och fixade mer på köket iaf, han är jätte duktig. Börjar bli något nu! Ska försöka få hit han i veckan så det snart är färdigt :)


Lördag
I lördags startade morgonen med handledarkurs i Norrviken klockan 10. Mådde skit men gick dit ändå och stod ut till klockan halv 2. Åkte hem, bokade Creamfields festivalen vilket jag längtar så jäääävligt till. Kommer bli bästa på hela sommaren.

Söndag
Igår (Söndag) blev det en heldag med Johanna. Gick upp sju för att åka in till stockholmsmässan och se Funkykidz dansuppvisning. Sen kan det ju råkat varit så att Eric Saade var gästartist där men det var ju bara en överraskning hahah. Därefter blev det subwayjakt i stan och Johanna var överlycklig när vi hittade. Köpte converseskor på vägen. Små fötter kan vara bra ibland, barnskorna kostar halva priset av de vanliga :) På kvällen när Johanna slutat jobbet mötte jag upp henne så drog vi en roadtrip till Uppsala och svängde förbi Mickan som var me Victoria i Knivsta. Sen hem. Underbar söndag.
- Bästa Saade
Maaat
Nya skorna. Blev roligare med lite sköna skosnören

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0