det är så det blir tillslut

Blir skumt. Kanske borde hålla mig borta från minnen. De är bara minnen och inte nutid av en anledning. Men allt gör sig påmint. Fanfanfan


Pappa var och hälsade på syrran i Holland. Kom hem i förrigår och hade en present från syrran till mig. Perry<3 blev hur glad som helst. Men som allt annat är det för det ligger en stor tanke bakom det hela.

Har så mycket att göra och håller inte koll på något som händer. Fick reda på igår när jag gick in i klassrummet att vi hade prov JUST DÅ. Har fan försvunnit någonstans, vet fan inget. Sista krafterna går åt att klara sig igenom de sista tre veckorna. Sen är det fan studenten. Testade min studentklänning, mössa och skor imorse. Fyfan va nöööööööjd man kan vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0