åbo tur och retur

Blir dålig på att skriva här. Snart tar skolan ifrån mig min dator också vilket inte kommer göra det bättre, jävla skit. Men har ju jobbat en del och kommer jobba mycket så jag kan invenstera i saker jag vill ha. Som till exempel en ny dator

KRYSSNING VARE! Alla bilder ligger på fb för den som ens bryr sig om vår kryssning och vill kika lite. Hade det hur som helst kul, blir lite stohej lite fram och tillbaka men helheten var asbra. Full som ett svin från vi lämna hamnen tills långt efter vi kom hem haha. Kroppen har känt av det iallafall, kunde knappt röra mig igår. Tack för en härlig kryssning alla muppar som jag var där med. Känner mig sjukt ledsen över att jag tackat nej förut, flera gånger tidigare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0