alldeles för slut inom närmsta framtiden

Jobbar ju fan så jag håller på att döööö! Imorgon blir det femte av de sju dagarna som varit som jag jobbar, ledig idag dock, sköönt.

I lördags firade vi Jessica på BJ i Uppsala. Direkt efter jobbet drog jag till Vickan och fixade mig samt förade och sedan åkte vi dit och åt jättegod middag och festade till stängning. Blev ganska rejält dragen och lite ledsen för att när jag skulle hälsa på grabben med kryckorna hade han dragit :( haha ååh mitt liv<3 Lärt mig hur man öppnar kapsyler med tänderna i alla fall utan att ta sönder dom (helt). Bra lärdom.

Birger Jarl i lördags

Idag ska jag hjälpa Mattias med matte D, måste vara snäll och hjälpa om jag kan så han klarar skiten! Hoppas jag inte är alltför trött bara, slutar så jävla sent idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0