musik som berör oss alla på olika sätt

Fortfarande sjuk som satan men man kör hårt ändå!

Varit en varierande musikupplevelse denna helg. I fredags blev det skitarg på garage med mr. Derantz, därefter partymusik inne på kc. Fattar egentligen inte varför jag drog ut när jag är sjuk så man dör men det vare fan värt! Partypinglan i mig bestämmer tror jag. Idag har man självklart suttit och glott melodifestivalsfinalen. Detta hände tillsammans med mina söta ica brudar och vi satt och heja på Danny men det gick ju inte som önskat. Röstade 2 ggr på han sen fick lilla söta Ulrik Munter 1 röst också!
Garage i fredags
Middag innan melodifestivalen
Jag och Johanna sitter helt förtrollade så nära tvn som det går under hela programmet, haha
Borde vunnit! Danny är Amazing<3
Lilla söta duktiga Ulrik. Förtjänar creed som fan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0