allt går inte alltid som man har tänkt sig

Sitter i skolan efter skoltid och inväntar min körlektion. Tror jag fått någon slags ögoninflamation för mitt öga håller på och fuckar ur, kul...

Ikväll ska man på skiva! SFG som håller och har världens panik över hur jag ska klä mig. Temat är "Jag kommer precis ifrån...." så aa, vafan ska man ta? Jaja, lär ju lägga ut bild på något hemskt som jag har på mig ikväll. Har några funderingar så får se fall något ser okej ut.


Sitter ganska så forever alone på trean. Alla har lektion så hela skolan är typ tom. Tycker citatet bakom mig (man ser ett w) ska få lite kändisskap så det hamnar här.
"Experience is what you get when you didn't get what you wanted" true story broe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0