nu ska det tas tag i allt

Känner fan för att gymma imorgon! (Säger detta nu, kommer ångrat mig när det väl är dags). Vill komma igång så jag blir helt nöjd över min kropp och har både något härligt att visa upp när studenten och beach12 är kommen. Sen när tatueringen kommer på sin plats måste den ha en fin kropp att sitta på självfallet.

ha en såhär fin mage vore inte fel liksom

Sitter och dunkar lite musik i min ensamhet. Det stärker mig faktiskt hur konstigt det än låter. Har min syrras geek hörlurar nu också som jag snodde från hennes rum vilket förstärker hela upplevelsen trefaldigt.

Ska hoppas på det bästa nu utan att ta ut något i förväg. Förhoppningsvis går saker för en gångs skull bra för mig. Har det riktigt mysigt på vägen åtminstone, blir lycklig av hans sällskap. Känns som den här texten blev alldeles för känslosam plötsligt pga att jag fixade världens finaste låt och har tryckt repeat några gånger medan jag skrivit. Delar med mig av den för det.

Plumb - Cut

Vill ha gårdagens sovsällskap. Blir mer the vampire diaries för mig nu sen är det godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0