trots allt kaos, har jag ett bra jävla liv

Kan inte bry mig mindre. Har förstått mönstret sen långt tillbaka och denna gång, alltså, verkligen /care. Bitchen ska dock blöda. Inte för det mellan er, utan för skiten hon snacka om någon som är en främling för henne.
Springer runt, sjunger och dansar lite sådär som jag brukar göra när jag är på topp humör. Glad även fast jag ska till jobbet om ett tag vilket är lite ovanligt faktiskt. Känner mig motiverad till att leva livet till fullo och kanske hitta någon slags struktur på det hela. Varit väldigt rörigt på senaste.

Fick ursäkten jag väntat på sedan länge i fredags också. Allt som behövdes.

La Roux - In for the kill (Skrillex remix)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0