lite angående mat

Ligger och halvsover vid våra fatboys. Den osovande delen av mig håller på att kolla massa fakta om matmissbruk såsom hetsätning, bulimi och anorexia.
Kände för att kolla på mitt bmi nu bara för det också. Ligger tydligen ganska långt ner på normalvikten, men normalvikt i alla fall. Hade dock lite problem med det där när jag gick i nian-ettan. Var underviktig men inte "smal", hade bara inga former i princip. Gillade inte att äta.
Nuförtiden anser jag att mat är gott, men är trots det oftast inte så förtjust i att äta, eller orkar inte göra det helt enkelt. Känns oviktigt när man har så mycket annat kaos att koncentrera sig på i livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0