jag är bara allt jag kan vara

KC i fredags var lika underbart som alltid. Gårdagen var också mycket trevlig då lilla Thobias firade sitt artonde år på denna jord. Var bakis väldigt lång stund men det gick över tillslut! Lyckades dock somna på nattbussen på vägen hem så det tog totalt 3 timmars tid från att jag satt mig på nattbussen tills att jag var hemma, men sånt händer! Var nöjd och glad när jag väl hamnade i min säng.

Fredagens utseende

Idag vaknade jag sent, vi hade gäster, städat mitt rum och glott film osv. Ska nu försöka läsa lite, det minsta jag kan göra när det gäller att försöka fixa skolarbetet.

Fader var söt och köpte ett gulligt örngott till mig så jag kunde slänga upp en till kudde i min säng. Härligt att det finns någon på denna jord som tycker om mig åtminstone!

Mein sjätte kudde i sängen. Många kuddar gör en gosigare säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0