en riktigt lång paus är vad jag behöver

Skoldags igen! Sista lovet är över och nu är man tillbaka här i 2 månader.
SEN JÄVLAR, DÅ ÄR DET SLUT!

Älskar hur vissa killar luktar! Måste bara kommentera det. Satt på tåget idag och läste tidningen så kom en underbar doft förbi som fick mig att titta upp. Älska pojkar<3 eller nej! Älska män. Är färdig med omogna grabbar.

Vi har tal idag på engelskan som jag totalt glömt, imorgon har vi tal i svenska nationella och på onsdag är det projektredovisning. Helvete va jag blivit glömsk.... Hoppas allt inte går helt åt helvete. Får försöka stå ut med de här sista 8 veckorna.

Bestämt mig för att inte börja plugga vidare förrän tidigast efter vintern. Ska dock se vad jag kan komma in på. Kanske drar till Chile i någon månad under det halvåret som kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0