finns inte mycket att göra, eller jo

Sitter och gör lite läxor men det går inte så bra. Tröttnar väldigt snabbt och tar små pauser hela tiden. Lyckats skriva ihop lite iallafall så helt värdelös är jag inte!

Måndag igen vilket suger. Fredagen blev galen på kc med lite för mycket öl, vin, tequila och redbull-vodka tror jag. Fast är man med så generösa grabbar kan man ju inte riktigt tacka nej haha. Var Rasmus och Atle som jag drog dit med från början bara för att ta en eller två öl så blev det lite mer ändå och vi träffade Johnny, Victoria och lite fler där. Resten av helgen var jag ganska körd så har inte hunnit med så mycket i övrigt.

Nej men jag ska försöka göra åtminstone en uppgift nu. Slutar man 11.50 så ska man orka med att göra lite vettigt hemma faktiskt!

 

Random utsiktsbild från min skola

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0