ta en tugga av vad som finns så får du se vad du faller för

Sitter med ett glas vin, osminkad och härlig och inväntar middagen. Det blir grillad korv och hemmagjord potatissallad. Korven skrämmer mig för den är sånhär riktig, riktig korv som ser ut som tarmar, usch. Mamma säger att det är gott iallafall så får väl smaka.

Kvällens planer är inte riktigt bestämt. Får se vad man orkar med och fall några roliga människor hittar på något skoj. Vill iallafall inte sitta ensam och tråka idag så det ska jag fanimej inte göra!

Blir beställa mobil snart, ska äntligen skaffa ny. Står mellan Samsung galaxy S2 och Xperia ray. I ett litet hörn men inte särskilt med i leken står även en iphone så får se hur det blir. Ska gå och peta på de alla innan jag beställer något så jag mer kan känna vilken som är min. Nytt behövs verkligen.

Toningen börjar tappa sin färg. Blir nog färga svart med lite brun ton igen när det blir lite kallare, tycker om den färgen.

Ska göra någon vettigt nu. Tjohejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0