det är så en lördagskväll ska se ut

Kanonkväll igår även fast det inte riktigt blev som förväntat. Alla brudar mös hemma hos felle, drack en jävla massa vin och mjöd(?) och åt tills det blev matkoma på g. Runt 10 tiden drog vi oss mot KC fast alla förutom jag och Marre drog därifrån efter en kort stund för de andra tyckte det var tråk. Sen kom iallafall Marres flickvän och det gänget hon var med. Det fylldes på med folk och jag dansade som en idiot. Hade skit kul, sjöng till all underbar gammal musik och var med riktigt grymt trevliga människor också.
Idag har jag varit på ikea och bauhaus och fixat lite grejer för att göra färdigt mitt rum en gång för alla. Tapeter, en tavla och sängkläder samt lakan som är lagom stort för min nya säng som jag kommer få i slutet av månaden.
Borde börja städa mitt rum och lite skit så jag kan rensa mina kläder och få igång någon slags process som gör att allt blir av. Eller så kan jag ju strunta i det? Haha nej men borde faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0