dagens goda råd; kör bara

Varför inte bara leva på impulser? Göra det man känner för just i det ögonblicket och bara släppa allt annat. Få en galen tanke och faktiskt genomföra den. Äventyr vilar framöver. En resa mot det okända.


Klockan tickar. Mindre än 17 timmar tills lovet börjar, helveteeee va skönt. Tror min kropp börjar må dåligt på lite alla möjliga ställen dock, hoppas jag inte blir sjuk mitt i allt bara.
Imorgon ska Enna firas, liten flicka blir stor flicka, myndig till slut äntligen haha. Blir presentjakt efter skolan och sedan kanske vårdcentralen, mamma tvingar dit mig typ...

Gjort dagens impuls förresten. Började sakna min gamla parfym och utan en extra tanke så vart den beställd. Nöjd som satan iallafall!

Nu tar huvudvärken över och några papper i min väska skriker efter uppmärksamhet. Provet imorgon ska fan kännas mer säkert än det jag hade idag gjorde. Fast svenskaläraren är ju en aning på efterkälken om man säger så, så man vet aldrig hur hon bedömmer

Nej fuckdethär! Godnatt alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0