if he's not doing anything to keep you, then why are you fighting to stay?

Rätt frågor har ofta ingen bra förklaring. Ibland finns det ett svar men inget man vill uttala högt. Tyvärr har livet nu blivit fullt av sådana frågor.

Tisdag betyder kort skoldag. Därför är jag redan hemma och försöker släppa alla deprissioner med Skrillex, Nero, Flux och lite annat smått och gott på högsta volym. Snart ska jag gå igenom det sista helvetet innan jag kan släppa iväg det förflutna. Trodde fan det aldrig skulle bli såhär....

Orkar inte bry mig om sånt som inte anses viktigt. Nu ska jag dansa och fixa lite i rummet så sängen får rätt plats imorgon, liten flicka i en väldigt stor säng kommer det bli. Ensamt kanske.. fml<3

Riga09, en gång i tiden när allt var mycket lättare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0