allt som sökes är gos på en högre nivå

  • "assöt när du blir lite sur

    så börjar du prata snabbt
    och blir som en iller"


Ovanlig komplimang, men den gillades haha. Trodde jag bara blev hemsk och jobbig som sur. Kul att inte alla tycker det iallafall utan kan också vara charmerande.


Sov förresten i väsby igår. Får så galet kortare resväg till skolan, fick sova liksom 40 min längre imorse eftersom kläder och sånt redan var valt också plus resandet mot skolan kunde börjas 20 min senare än från mig. Så galet skönt, borde sova där oftare. Sällskapet under resans gång kan verkligen inte klagas på heller.


Min egen säng är dock inte heller så dum. Bara lite tom. Godnatt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0