mysigare tider väntas framöver

Bättre sent än aldrig, nu är äntligen första snön här. Gosigt värre!

Sammanfattning från gårdagen: Hade jätte kul med mina ica brudar. Vi förade hos Victoria och fick sedan springa till tåget och gömma oss på toan i 7 minuter eller vad det är för vi inte hann köpa biljetter haha. Kc blev det sedan och mötte även Ena och Jenny där som jag var med en stor del av kvällen. Efter stängning beslutade jag mig för o sova i väsby, fick gå i en evighet efter jag hoppat av nattbussen, det sög, och sov runt kanske 5-6 tiden. Vaknade fyra idag och har inte gjort särskilt mycket sen dess.

Ligger nu bara i sängen. Ska nog glo på någon serie tills det är dags o sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0