välj ditt umgänge noga för många passar inte in

Det blev utgång på kc ändå! Micha taggade till mig och vi drog dit vilket var sjukt värt. Var galet mycket folk där och hade skit kul. Drog dit runt 11 och stannade tills stängning. Blev dock lite tjaffs vilket ändå är standard när jag drar dit haha, men det gick ganska snabbt att komma över o ha kul igen.

Är inte bakis vilket börjat bli jävlans ovanligt så det är skit skönt. Mamma har precis använt sin kreavitet för att skapa konstverk på mina naglar, blev riktigt fint faktiskt.

Ska nog börja fixa mig nu för o dra till knivsta. Förande, mysande och middag väntar där.



Från förra utgången med jobbflickorna.


Och naglarna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0