vi klarar oss igenom mer än vad vi tror

Den värsta biten är nog faktiskt över. Dags att ta vara på det som jag lärt mig och ändra allt till det bättre. Felsteg som tagits ska inte göras om.




Klockan är över tolv. Detta innebär att jag har prov idag i organiskkemi samt en svenskaredovisning inom språksociologi om svordomar.. Låter ju JÄTTE KUL! brb spy... Hoppas något av det resulterar i ett bra betyg åtminstone. Fast för att det ska lyckas kanske jag behöver en del sömn vilket jag inte lyckats bra med någon av dessa dagar efter lovet. Måste ställa om mina kvällsvanor så jag får sova mer än 5 timmar per natt, undra hur fan jag ska lyckas med det bara. Sitter ju och börjar göra alla mina arbeten och läxor på kvällen så jag får sitta hela natten... Måste fan börja ta ansvar och fixa sånt tidigare tror jag.

Måste göra ett försök till att sova. Eller i alla fall börja stänga ner olika aktiviteter på datorn. Så godnatt bloggen! I'll see you tomorrow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0