små glädjebud kan rycka upp en från det mörkaste djupet

Hade totalt glömt att dessa underbara gudagåvor finns. Felle satt och muncha i sig ett så kom och tänka på det. Nu när vintern kommer så finns det massvis överallt ju. Av den tanken blev mitt liv precis UNDERBART! Kanderade äpplen, älskar er.

 

Jag gillar att jag pratar så älskvärt om mat, men vad ska man annars leva för liksom? Jag äter inte för att leva utan jag lever för att äta! (hur fan kommer det sig egentligen att jag inte är smällfet?)

Gick förresten asbra på allt jag gjorde idag. MVG i både svenska och engelska redovisning och kemiprovet gled på galant. Tror verkligen att jag fixade MVG på det med, hoppas iallafall! Nytt prov imorgon i matte, komplexa tal, får se hur det går. Förhoppningsvis awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0