sköt ert så sköter jag mitt

En smula irritation har legat i luften idag men det är inget som getts alltför stor uppmärksamhet. Det finns ingen idé med att ge idioter ens en del tid i sina tankar.

Efter skolan blev det personalmöte på ica. Helt okej att sitta och lyssna lite i en timme när man till skillnad mot i skolan får betalt för den tiden, hihi. Lussebullar bjöds också på vilket är något som uppskattades. Resterande del av kvällen har tillbringats hemma och jag har faktiskt t.o.m. gjort färdigt ett arbete för en gångs skull, mitt på dagen också! Ojojoj va duktig man kan vara.

FREDAG IDAG! Klockan är över tolv. Skönt med helg men det som längtas till mest är definitivt måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0