en filur ligger i sängen men vet ej när john blund knackar på

JA är svar på allas fråga. Jag har tråkigt!

Röda läppar är dock för att ett rött läppstift står på inköpslistan. Vill verkligen ha ett knallrött, så sjukt fint till rätt saker. Måste nog köpa några andra också eftersom jag lyckats tappa bort typ alla mina på fyllan...

Godiset som syns till höger har nog gett mig en liten sockerkick för är klarvaken. Sovit till ca tolv hela helgen så att gå upp 5 timmar tidigare imorgon känns inte lika skönt. Sen är det ju min 3 timmars hål dag imorgon så snabbt går den inte heller. Älska måndagar!

Fuck det, sova snart/nu/inom ett tag? Fattar knappt varför jag tagit mig tid att sitta här ens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0