det är inte allt som duger

Verkar hålla nollan när det gäller IG och G i gymnasiet. Underbart!

Fick reda på lite betyg idag. Får VG i matteD och så blir det kanske/troligen VG i idrott & hälsaA också där jag trodde det skulle bli mitt första G. Höhö älskar att jag har en del begåvning i hjärnan iallafall!

Va hetereee, pratade lite va hetereee med Yana igår (min ryska utbytesstudent) och hon ska tydligen börja läsa svenska efter sommaren och sedan efter ett år börja läsa det här! Blev väldigt glad över det eftersom det visar att man påverkat en person som man aldrig utan ett internationellt utbyte någonsin träffat. Kul ju :)

Måste plugga lite kemi så jag bra betyg i det också. Har slutprovet på torsdag. Helveeeete

Ikväll är det DH. Kärlek ♥

Kommentarer
Postat av: philip 666

HUR KAN DU FÅ VG PÅ ALLT? HUR MKT PLUGGAR DU? GEEK FREAK :)

2011-05-25 @ 21:53:09
Postat av: Anonym

Haha, pluggar inte ett skit förutom lite till slutprov och nationella :D

2011-05-29 @ 22:35:19
URL: http://dyrbar.blogg.se/
Postat av: philip ehh

A VISST,,, SHÅR BEJKJON

2011-06-01 @ 18:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0