blunda och hoppas på det bästa



Helvete va kort hår jag hade. Hittade den här bilden från min mammas mobil. Funderade häromdagen på att klippa mig igen för det är jävligt slitet men knappast om det kan bli sådär kort. Inte okej!

Hade NP i MatteD idag.
Satt 3 timmar och 50 minuter på det där jaefla provet. Blev lite halv nöjd iallafall, hoppas på åtminstone ett VG. Har endast en lektion imorgon vilket är fysik sen ska jag till optikern så jag kan fixa mitt övningskörnings tillstånd äntligen. Borde slippa undan glasögon tycker jag. Sen får jag se om jag lyckas fixa någon som vill köra med mig också...

Ska överföra lite låtar till mobilen sen är det läggdags. Härligt med fredag imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0