viktigaste är att hålla sig kvar

Jag har funnit en ny kärlek. Denna kallas för dubstep. Mår bara asbra av att lyssna på det. Dock verkar min andra kärlek inte tycka om det särskilt mycket, han är nog lite svartsjuk.

Har varit en lugn dag idag. Inte gjort så mycket förutom tagit min nästan dagliga "bli smal"-promenad, städat en del och så följde jag med Alec när han skulle klippa sig. Morgondagen ser inte ut att bära på så mycket överraskningar, ska möta Malin på en fika när hon slutat sen vet jag inte vad som händer. I söndags blev det att avsluta kvällen med Jenny och några välsittande bira på corner haha. Sunk ställe. Vi var först på våfflan men det stängde så blev dit vi drog.

Blir nog sova för mig snart, så inte hjärnan svämmar över av tankar. Godnatt


Jenny kör sin franska blick. Snyggo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0