en ny era i livet har öppnat sig

Sitter i min säng med min lilla samsung dator (en av mina fina födelsedags presenter) och lyssnar på härlig musik samtidigt som jag hostar. Har fan varit sjuk hela detta år, som nu varit i 7 dagar, det suger verkligen. Blir nog ingen utgång till krogen innan lovet tar slut... Får ta det nästa helg.

Hade en bra födelsedagsfest, men min riktiga födelsedag blev däremot lite jobbigare när man fick städa i några timmar i lokalen. Men det vare värt! Faktiskt riktigt jävla värt.

Har inte så mycket mer att bjuda på just nu förutom lite bilder. Så godnatt.




 


Kommentarer
Postat av: marielle

googlar mig själv och ramlar in här!<3

2011-02-24 @ 17:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0