skidåkning under svenska vintern

folk är falska, störda, invalida, äckliga och själviska. men det är bara ca 90% av alla så det får man väl stå ut med. är hur som helst glad att jag inte är född och uppväxt bland dessa efterblivna märstabor.

Hur som helst nu ska vi vara lite glada och positiva istället. Jag åkte skidor igår, wohoo! Inte åkt sen jag gick i sexan och har bara åkt två gånger tidigare i mitt liv så det var kul. Jag åkte med alec, hans fader, hans faders dejt och hugo till kungsberget. Vi fick gå upp väldigt tidigt men det vare värt. Jag åkte t.o.m en röd backe och ramlade inte i liften haha, blev riktigt stolt över det.
I fredags gick jag och alec på bio. Vi såg hp7 och den var bra. Harry potter i mitt hjärta♥ Men så vi har haft som ett 1års firande lite hela helgen. Vet inte vad vi hittar på imorgon när det väl är dagen men blir väl äta ute eller något sånt efter skolan.

Ska ta och hitta på något värdelöst att göra nu :) tjingelingssss!



Fick förresten ett jätte fint armband av julia när hon kom från egypten. Jag har samma färger som hon har hihihi så hon älskar mig mest. Haha nej men jo kanske lite sanning tycker jag iaf :D


Kommentarer
Postat av: :)

Du är också falsk, störd, invalid, äcklig och självisk.

2011-01-16 @ 19:37:05
Postat av: Anonym

Då anser vi två olika saker faktiskt. Sen fall du tycker det, så varför ens lägga tid på att läsa min blogg?

2011-01-21 @ 15:33:28
URL: http://dyrbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0