party like a rockstar

Min dator gör inte som jag vill, får FlIpPPppp! Man kan inte ändra bakgrund, vilken fitta den är :( vill ju ha en söt på min käre man.

Söndag kväll, ska egentligen sova men ville sitta och skriva lite här först. Ryssarna kommer nästa måndag och det ser man fram emot, fast kommer bli lite läskigt att ha två här. De lever trots allt i ett kommunist land och är leeeskiga. Men aja, det blir kul så länge det varar och det kommer ju inte direkt kännas tryggare att åka dit om två månader höhö.

Jag gymmade i torsdags och bada. KUUUL! Kanske skaffar kort där på medley med julia så kan vi bada och leka varje dag! Festade förresten i fredags (något som gått och blivit ovanligt). Vi var hos sara och jag hade även fått med mig pojken. Slutet av min kväll blev lite knas men hade det kul där iallafall.

Sovdags så


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0