lets get freaky now, lets get fucking freaky now


det är vad jag nu känner för

Rummet ska städas och massa jävla skit ska slängas. Mitt rum kommer nog bli 70% mindre fyllt med ssaker när jag är helt färdig fast det kommer jag knappast bli. 3 högar ska allt samlas i; behålla, slänga och upp till vinden. Det roliga blir däremot att när min pojkvän kommer hit så kommer nog massa behålla och upp till vinden saker slängas istället för han får mig att fatta att det bara är massa jävla skräp.

Langar lite av dagens favorit låtar för lite olika musik smaker med detta inlägg också


Brokencyde - Freaxx

Radical Face - Welcome Home, Son

Milk & Sugar vs.Vaya Con Dios - Hey (Nah Neh Nah)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0