var galen och släpp loss

Bloggtorka pga skriv-och kreavitettorka. Har inte funnits någon fantasi eller idé vad som ska skrivas om och har därför inte blivit något. Ska faktiskt försöka ändra på det.

Händelsefakta inom senaste veckan:
Vart med pojkvännen, haft skola, varit på teater som var första gången i mitt liv tror jag det måste varit och det var djugelboken man såg på, ganska bra faktiskt. Sen var jag ute i fredags med barndomsvännen Emelie på klubb i stan. Träffade henne i tisdags också på lite fika och så.




Är hur taggad som helst på att fixa mitt rum. Vill skaffa nya möbler, måla om, slänga massa jävla skit osv. Vill samt ha en förändring på mig själv men vet inte riktigt hur jag tänkt mig.
Vill ha pengar så jag kan börja fixa aaaallllt. Tur att pengarna rullar in på fredag när lovet börjar, wohoo!


VILL HA DENNA SÄNG. Letat säng hela dagen och detta är nog min favorit. <3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0