vissa saker jag kan och inte kan handskas med

hade sex och samlevnad i skolan idag i 3 timmar. trädde på kondomer på dildosar och lite annat smått och gott och detta ledde till en väldigt kort och skön skoldag. sen att jag vaknade upp bredvid älskling imorse gjorde min dag en smula bättre (eller typ tusenmiljonermiljarders ggr bättre). men saknar honom nu vilket suger för tycker att han alltid borde vara med mig.
imorgon har jag bara en lektion och ska möta upp alec ett tag efter, dra hem till honom och få leka lite med hans jätte söta lillebror som man bara smälter för. fast han är bara nästan lika stillig/söt som sin storebror.

försöker förresten få pappa att låta mig köpa hans htc mobil till ett far-dotter pris på ca 500 riksdaler men det går inge vidare eftersom han nydligen köpte den och tycker det är ganska vansinnigt att jag får den då. men behöver fan en ny mobil, min pallar inte att leva länge till som resten av alla mobiler jag haft i min ägodel.

några mobiler som är på ett bättre ställe nu och som vi alltid ska minnas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0