uppdatering efter en trevlig biokväll


Kom nydligen hem från bio och sitter nu hemma hos Alec. Vi såg "dumma mig" i 3D och den var så otroligt grym. Underbart rolig film som passar mig på pricken, rekomenderar den starkt. Just nu är han och hämtar lite saker hemma hos mig så passar på att fördriva tiden med ett inlägg som jag hoppas kommer komma lite oftare för tycker faktiskt om att skriva men problemet ligger nog i att jag inte sitter vid datorn lika ofta längre.

Vad som hänt på senaste, jadu, inte så mycket antar jag. Mitt liv håller på att ingå i en vardaglig rutin som består av samma saker hela tiden fast ska dra ut med Jenny och Julia imorgon så blir lite omväxling på det hela. Ser fram mot detta att umgås med mina vänner så som på den gamla goda tiden.

Ska försöka hinna med att läsa lite i våran sk. "historia läsebok" som bara handlar om fysik. Helt ologisk min svenska/historia lärare är... Men avslutar här då, tjohejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0