jag längtar efter bus och godis



Snart är ju fan halloween på g. Såg den här bilden så blev påmind om det, härligt härligt! Tror jag ska spendera denna alla helgonens dag med min lilla jenny och möjligtvis pojkvännen om han har lust att klä ut sig. Fast ï år blir det ingen sjuksköterska igen iaf haha. Men tror att jag vet vad jag ska ha.

Dagarna flyter på och jag har nästan aldrig en särskild stor lust att spendera min fritid vid datorn så får passa på att skriva när jag väl sitter här. Har idag haft en kort dag med endast två lektioner. Åkte in till stan efteråt och mötte älskling samt köpte present till mamma som fyller år imorgon.
Kom på nu att jag måste plugga till historia provet imorgon som jag inte kollat något alls på, ojojoj... men tjarå då du som läser och välkommen tillbaka, hehe.

ps. orkade inte ha random ful grabb på bilden därför blev det censur (:


Kommentarer
Postat av: v

minnen :)

2010-10-07 @ 17:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0