whoopiedoo

NUHARJAGLYCKATSFIXAENHALLOWEENBILDDÄRINTEENSJAGÄRMEDMENMINSÖTAJULIAÄR!
sen atle, rasmus och kyckling också.


tänkte precis på när fan någon skulle komma hem så man får lite mat men kom på att mamma sa att jag skulle få fixa det själv idag för ingen kommer försen sent... känns ju jätte smart att man väntat då.

skolan började idag igen och känns som vanligt så inga problem med det. kom däremot ihåg hur mycket matte jag behöver göra och att vi har matteprov på fredag, toppen!

saknar alla mina bilder. måste övertala pappa att fixa andra datorn. har ju hur många som helst på den som är bortglömda för tillfället.

ååh kan jag sluta öppna 50 olika fönster så jag glömmer skriva färdigt/publicera? höhö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0