håll mina fötter på jorden eller snurra min värld

idag är det en sån där dag då jag bara vill leva och göra det allra mesta utav. vaknade med en glad, pigg och positiv anda i mig och känns som ingen kan ta det ifrån mig. galet va härligt det känns!

jag har inte så mycket inspiration till skrivande för vet inte hur jag ska uttrycka mig. upptäckte häromdagen att jag egentligen inte önskar mig massa materiella saker till jul och födelsedag för jag är mycket väl nöjd med det jag har. kärlek är tydligen allt jag behöver och det har jag gott om.
hade aldrig trott för över ett år sen att jag skulle vara den lyckliga kära tjejen men här är jag haha

ska nog tillbringa eftermiddagen och framåt med Ena vilket blir nog riktigt trevligt. vet inte vad vi ska hitta på men det är bara se vart kvällen leder en. måste nog få ur mig lite energi innan dess så jag inte flippar ur.

två bilder från 8an (min och enas tid)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0