ändras inte till något du inte vill

wohoo första gången på länge som jag skriver två inlägg på en dag, applåder till mig. få se hur länge det håller i sig (om jag skriver alls vilket jag antagligen inte gör..)

gör just nu absolut inget alls, och det ser ut att det blir så resten av min vakna tid kommer vara. min grabb kommer inte sova med mig denna natt eftersom han har bestämt sig för att ge sig ut på lan hela natten vilket gör att jag känner mig ganska ensam. men vad ska man göra liksom, han måste ju få ha sin tid med sina vänner såklart. även fast jag helst skulle ha han för mig själv 24 timmar om dygnet.

funderar på att rensa mitt rum så jag har något att göra. det eller sova eller jag vet inte. har ju egentligen ingen anledning alls till att vara vaken. eller är jag dum eller, orkar fan inte rensa nuuuu juuu.



förresten, idag är det ett år sen rickard åkte härifrån nu. helt sjukt va tiden går snabbt och hur mycket saker egentligen förändras på ett år. på den tiden gick all min tid till vonca, bobby och mr vodka som syns på bilden. shit asså...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0