två stigar ska sättas ihop till en enda

prioriteringar är det som formger våran omgivning
känns som en del saker har jag prioriterat alldeles för lågt under ett bra tag

vart ledig hela dagen men inget pluggande har det blivit, typiskt mig. spenderade kvällen framför tvn med desperate housewives och cougar town. snart ska jag dra mig till sängs och får väl ta och läsa den där jävla engelska boken som ska vara utläst egentligen imorgon, lycka till med det...

juste hade ju utvecklingssamtal idag. har ganska bra omdömen så fick beröm av min lärare. sen fick jag reda på att det blir ryssland den 27 mars vilket känns bra att veta att allt är bestämt nu.

Mina omdömen:

  • Engelska B - ÖG
  • Matte C - ÖG-
  • Svenska B - ÖG
  • Idrott&Hälsa A - G
  • Kemi A - ÖG
  • Historia A - G+
  • Internationella Relationer B - G
  • Spanska steg 4 - ÖG


blir troligen förresten att jag leker med min lilla jenny pärla imorgon som jag saknat otroligt mycket faktiskt. därför blir det bild på oss nu när jag säger godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0