söndag runt elva tiden

helgen är slut. imorgon är det skola men sån tur har jag värsta chill veckan jööö. slutar tidigare/börjar senare varje dag hela veckan förutom fredag (då jag ändå alltid börjar 12 hihi). så tror det kommer fungera perfekt hursom.

gym imorgon efter min enda lektion. julia som inte har någon lektion alls imorgon möter upp mig sen åker vi och försöker göra slut på gymkortet jag blev påtvingad av att köpa men aldrig använde.. bra liksom.
har sett film nu, "knight and day" och den var bra faktiskt även fast man hört att den ska vara dålig. åt tårta här hemma också som jag och min syster köpte till pappa eftersom det är fars dag. har rensat mitt rum hela dagen på kläder eftersom det blev tid över när inte alec sov över här vilket han annars vanligtvis alltid gör men tydligen inte denna helg. finns inte så mer att skriva så blir väl slut här, godnatt på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0