ge mig en av mig för länge sedan

har inget att skriva samt vet inte vad jag ska skriva. har endast dinosaurier på hjärnan för tillfället.

2 lektioner idag. imorgon slutar jag halv 5. har redovisning om mitt historia arbete det vill säga dinosaurierna. uppgiften var ju att göra en fördjupning om något som hänt innan 1800-talet och varför inte då gå tillbaka 230 miljoner år? knäppt.


har beslutat att göra mig smalare nu. blir ledsen av att kolla ett-två år gamla kort på mig eftersom det är någon väldigt mycket smalare flicka på dessa. får ta och börja gymma med alec men det är så läskigt känns det som. får komma över min skräck och äta upp min rädsla helt enkelt. och allt detta säger jag samtidigt som jag tuggar i mig en lussebulle, känns ju seriöst. aja kosten får också förbättras.

åter till lillefot nu. kanske skriver om någon timma om jag orkar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0