en liten prinsessa bor i oss alla

tror kylan börjar klamra sig fast vid mig med ett elakt virus i bakfickan. får se om man är kry till morgondagen eller inte.

i skoldagen ingick ett kemiprov som enligt mig var hur enkelt som helst. lär få bra betyg på det, kändes inte som det var något jag inte klarade. känns bra att vara begåvad i huvudet hihi. efter skolan åkte jag med julia och felle för att kolla upp en sak och sen mötte jag alec på väsby station. var med honom ett ganska bra tag sen åkte jag hem och nu aa, nu sitter jag här.

har en lektion imorgon 11.50-13.00 sen blir det åka till stan och möta alec, kolla på lite grejer där och sen antagligen ska vi till stinsen och kolla lite mer där. behöver bland annat skor och lite annat.


skor som julia och felle tycker jag ska köpa. väldigt söta faktiskt (från barnavdelningen haha) men vet inte riktigt om jag vill ha. får ta och bestämma mig snart iaf.


Kommentarer
Postat av: Alec

De är jätte fula! Usch! :)

2010-11-19 @ 18:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0