en extra hjälp på vägen till idealet

god middag! härligt med mat i magen och absolut när den är så mumsig. hade tänkt att bara göra en liten kort uppdatering nu för att skriva lite mer i bloggen hehe.

ska göra färdigt mitt imperialism arbete nu och sen blir det valsta med syster. lite godis och gott ska köpas även fast jag ska försöka börja tänka mer på vad jag stoppar i mig. finns chansen att alec kommer lyckas få mig att börja gymma med honom också eftersom gymmandet tidigare inte gått så bra men men inte helt säkert för känns fortfarande läskigt att ha en pojke som gympartner med svaga lilla mig. fast då får jag bort allt överflödig vikt och fett iaf som inte är så älskat på min kropp.

blev längre än vad jag trodde. men ska göra färdigt nu byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0