jag är ett litet offer

tjafan, söndag idag. har absolut inget för mig, försöker få med mig freddo till valsta och köpa lite godis sen hem till han o spela tv-spel men den lille skiten skyller på att han är bakis och inte orkar handla godis så ska fösöka övertala han lite mer!

helgen har spenderats med min lilla prins. och aa, de är vad jag gjort helt haha så, finns inte så mycket mer att säga.

gjorde förresten ett tredje hål i mitt vänstra öra igår med en säkerhetsnål helt själv :) blödde som fan ett tag men de blev bra haha. funderar på att göra så det blir två i högra men har inte riktigt bestämt mig än. kanske näsan också.

ska tjata lite mer på freddo-peddo nu. tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0