allt mellan himmel och jord

planerar presenter till systers student. hon kommer ju få en grym sak av päronen men vill även att mitt ska sättas en del värde i, kommer nog bli mycket små grejer också som just har med studenten att göra som såna där små apor med hatt eller dylikt. ett sött kort får man också ta att köpa. aja det är någon vecka kvar så har lite betänketid kvar.

måste skryta lite. fick reda på idag att jag får MVG I FYSIK A. kommer kanske även få det i matte B!!  överlyckliga smarta tjejen asså. ska fan satsa i tvåan tror jag. har tydligen en begåvning så lite onödigt att slösa på det

taggad på shopping! får väl bli i helgen antar jag. har två saker som ska göras i helgen isf shopping och glo talang finalen. oj va konstig jag blivit, kollade aldrig på sånt förut haha! nej men vill skaffa några härliga sommarbilder också.


någon som vet vart det finns fint & billigt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0