133dje dagen inne i mitt bästa förhållande någonsin

känns ytterst ensamt. behovet av att han honom tätt intill är alldeles för starkt.

hunnit med mycket under dessa senaste dagar. skola, gymmat, jobbat, druckit, eurovision m.m. och går igenom vissa saker lite kort. i fredags var jag med veronica, isabelle och michaela, det startade med att jag och veronica satte oss och grillade lite vid edda dagiset och det vart godare än vad man trott. sen mötte vi de andra två flickorna och begav oss till sätuna parken där resten av kvällen i stort sätt spenderades. igår var det eurovision som gällde och sötnosen min var här, vi hade jätte trevligt och för dom som inte visste det så vann tyskland, bästa låten av de som var med tycker jag iaf. nu har jag inget för mig och så verkar det bli tills dess att jag tänker sova.

lägger in ett smygfoto alec tog på mig förut när vi åt. hitta det på hans mobil för ett tag sen haha.


ätarN^. men asså typ mupp?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0