anledningen till varför livet är så underbart

lyckliga tjejen, de kan man definitivt säga om mig.

har haft så grymt bra helg med lilla alec min sötfis. vi grillade i fredags som ett firande av fyra månader (och några dagar), och hantera grillen kan han iaf göra som en riktig man ska kunna, stolt blir man allt. asgott kött fast med en vedervärdig potatissallad blev ändå en lyckad middag. myskväll och ett sent uppvaknande på lördag morgon blev det vilket inte är särskilt ovanligt och något jag trivs alldeles perfekt med. igår fick han också vaxa mina ben vilket gick bättre än förväntat men alecs missnöje såg man direkt när han märkte att jag inte skrek av smärta haha, lite smärtsamt vare nog allt ändå. vi avslutade kvällen med att sitta fram till klockan två-tre på min balkong, mysandes och värmde varandra,.. finns inget som skulle i mina ögon vara ett bättre sätt att avsluta en kväll än det...
ååh jobbigt o vara kär o lycklig ibland när så fort man tänker på vissa stunder börjar sakna den personen som sitter i mittpunkten utav ens hjärta... jag vill ha min älskling här och det ska va nu, därmed basta! dampdampdamaap


suddig bild men gulleunge i min säng. de är där han hör hemma, vid min sida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0